ODRŽANA ZAVRŠNA KONFERENCIJA EU PROJEKTA „IZGRADNJA GRADSKE TRŽNICE U NASELJU OLAJNICA U VUKOVARU“

View the embedded image gallery online at:
http://www.vukovar.hr/vijesti/sve-vijesti/upravni-odjeli/291-upravni-odjel-za-komunalno-gospodarstvo-graditeljstvo-i-zastitu-okolisa/12028-odrzana-zavrsna-konferencija-eu-projekta-izgradnja-gradske-trznice-u-naselju-olajnica-u-vukovaru?tmpl=component&print=1&layout=default&page=#sigProIdf88a07295f
Projekt „Izgradnja gradske tržnice u naselju Olajnica u Vukovaru" sufinanciran je iz Europskog fonda za regionalni razvoj u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.

Krajem listopada 2017. godine gradsku tržnicu svečano su otvorili gradonačelnik Grada Vukovara Ivan Penava te izaslanica predsjednika Vlade RH i ministrica regionalnog razvoja i fondova Europske unije Gabrijela Žalac čemu je prethodilo potpisivanje Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava između Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU, Grada Vukovara i Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije (SAFU)

Ukupna vrijednost projekta je 22.635.671,61 kunu, no projekt je dio Intervencijskog plana Grada Vukovara te je time sufinanciran sredstvima EU fondova u vrijednosti od 85%, točnije 17.937.959,73 kune. „Kroz Fond za regionalni razvoj osigurali smo sredstva kako bi Grad Vukovar sufinancirao što manji postotak razlike te u tom slučaju umjesto 15 posto predviđene razlike, Grad Vukovar sufinancira navedeni projekt s nešto manje od 5%", rekao je Branko Knežević, viši stručni suradnik za energetsku učinkovitost u Upravnom odjelu za komunalno gospodarstvo, graditeljstvo i zaštitu okoliša Grada Vukovara.

Gradonačelnik Grada Vukovara Ivan Penava na završnoj konferenciji istaknuo je kako je, s obzirom da je projekt tek na početku razvoja, iznimno zadovoljan popunjenošću kapaciteta nove gradske tržnice, budući da je ista površinom veća od tržnice koja se nalazila na staroj lokaciji. „Interes je puno veći od očekivanog, ali i činjenica jest da su uvjeti koje pruža sadašnji objekt daleko bolji od onoga na što su naviknuli naši trgovci", rekao je Penava dodavši kako ovo nije konačna popunjenost tržnice jer ista podiže kvalitetu života građana, omogućava bolje uvjete trgovanja i okupljanja te je po svemu ispred svoga vremena.

Novom su tržnicom osigurani uvjeti kako za rad trgovaca, ali tako i za zadovoljenje svakodnevnih potreba kupaca. Sukladno tome, poslovni prostori unutar tržnice namijenjeni su prodaji prehrambenih proizvoda poput mesa i mesnih prerađevina, pekarskih proizvoda, ribe, ali i drugih potrepština kao i ugostiteljski objekt koji je nedavno i otvoren. Posjetiteljima i zaposlenicima tržnice osiguran je parking na kojem je parkiranje za prvih sat vremena besplatan.

Ukupna površina tržnice jest 3,396 metara četvornih, od čega zatvoreni prostor čine 100 betonskih klupa, 28 poslovnih prostora različitih namjena, sanitarni čvorovi za zaposlenike i posjetitelje te servisne prostorije.

„S današnjim danom 80% poslovnog prostora i betonskih klupa je iznajmljeno, a natječaj za zakup prostora je trajno otvoren sve dok se ne popuni i onaj posljednji poslovni prostor ili betonska klupa" zaključio je Knežević naglasivrši kako je cijena zakupa od 40 do 100 kuna po četvornom metru, ovisno o namjeni.

Ovom prilikom gradonačelnik Ivan Penava osvrnuo se i na arhitektonski projekt vrijedan 60 milijuna kuna, a koji obuhvaća prostor na kojem je tržnica do nedavno bila smještena. „Projekt predviđa izgradnju podzemne garaže s dvije etaže kako bi se riješio problem nedostatka parkinga u samom središtu grada. Na površini planiramo uređenje trga s određenim sadržajima; od ugostiteljskih objekata do igrališta za djecu", kazao je Penava te napomenio kako je projekt na razini idejnog rješenja te da će se svaki detalj uzeti u obzir budući da je isti financijski zahtjevan, a postoji i mogućnost komplikacija realiziranja zbog dviju rijeka i potencijalnih podzemnih voda, no posebno istiće da, neovisno o navedenom planu trenutno postoje prioriteti u gradu Vukovaru koji se nastojei realizirati u narednom periodu.