Kategorija: Razvojna agencija

{gallery}2016/11/17/07{/gallery} Posredstvom suradnje Razvojne agencije grada Dubrovnika d.o.o. - DURA i Razvojne agencije Vukovar d.o.o. – VURA na boljem upoznavanju i razvoju aktivnosti za poticanje suradnje između dvaju gradova temeljene na povelji i statusu gradova prijatelja, Dubrovnika i Vukovara. VURA d.o.o. s Dubrovačkom razvojnom agencijom d.o.o. – DURA organizira nastup delegacije iz Vukovara na događanju Dani kreativnih/kulturnih industrija, koji je trajao od 9.11. do 12.11.2016.g.

Dani kreativnih/kulturnih industrija (DKKI), događanje je namijenjeno povezivanju sektora kulture i gospodarstva te promidžbi kulturnih vrijednosti. Vezano za navedene ciljeve na 3. Danima kreativnih i kulturnih industrija – DKKI 2016 sudjelovali su predstavnici Muzeja vučedolske kulture, obrta za dizajn kućica hrvatska, te Razvojne agencije Vukovar d.o.o.

Kao rezultate sudjelovanja na DKKI 2016.g. izdvojili bi sastanak DURA-e i VURA-e na kojem je dogovoren razvoj suradnje na prijavi zajedničkih projekata, , povezivanje obrta Kućica Hrvatska s drugim kreativcima i potencijalnim kupcima proizvoda i usluga, sastanak s direktoricom TZ Dubrovnik, gđom Romanom Vlašić, tijekom kojega je dogovorena suradnja na prijenosu znanja, izvršene prezentacije i predaja uzoraka proizvoda Muzeja vučedolske kulture i obrta Kućica Hrvatska prema 2 tvrtke koje su izrazile interes za zastupanje proizvoda na dubrovačkom području, sudjelovanje Muzeja vučedolske kulture na programu PECHA KUCHA.

Održavana je i Večer vučedolske kulture koja je uključivala predstavljanje muzeja, vučedolske kulture, turističke ponude muzeja, audiovizualna rješenja, modnu reviju u organizaciji plesno-edukativne udruge Convivo, radionicu tetovaže, predstavljanje nakita te VR šetnju; cjelokupnom prezentacijom okupljeni su mogli iskusiti ovaj Muzej na jedan potpuno drugačiji način. U sklopu Večeri vučedolske kulture predstavljena je turistička ponuda grada s naglaskom na integriranu ponudu oko vučedolskog muzeja koji uključuje izlet brodom Bajadera, razgled muzeja te gastronomsku ponudu vinogradarske kuće Goldschmidt.

Večer vučedolske kulture su popratili svi lokalni mediji, a snimka revije na službenoj FB stranici DKKI 2016 pregledana je preko 2.000 puta, isječci o reviji na Internetu su pregledani oko 1.000 puta, dok je vijest o događanju na twitteru proslijeđena oko 600 puta.