×

Upozorenje

JFolder: :files: Putanja nije direktorij. Putanja: D:\web-privremeno\images\stories\2012\06701\01
×

Napomena

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/2012/06701/01

Viša savjetnica za predškolski odgoj AZOO-e i vanjski suradnik asistent na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta J. J. Štrossmmayer-a u Osijeku, profesorica Svjetlana Takač, organizirala je međužupanijski stručni skup za ravnatelje i stručne suradnike, na kojem je razmatrana problematika djece s teškoćama u razvoju. U cilju otvarivanja prava svakog djeteta na kvalitetno i bezbrižno djetinjstvo kao i prava na uključenost u svakodnevnu životnu stvarnost, na stručnom skupu predstavljene su različite društvene intervencije usmjerene na podršku i pomoć u djelotvornom zadovoljavanju potreba djece s teškoćama i njihovim obiteljima.

Nakon uvodnog predavanja „Inkluzija djece s teškoćama u redovite programe dječjeg vrtića" više savjetnice Ivane Petanjek, prof., iz AZOO-e Osijek, stručni skup nastavio je s radom stručno- pedagoških radionica. Voditeljice radionica bile su profesorice Ivana Petanjek i Gabrijela Hajba. Na radionicama je razmatrana tematika uloge odgojitelja i stručnih suradnika u procesu uključivanja djece s teškoćama u dječji vrtić kao i podrška djetetu s teškoćama u redovitoj skupini dječjeg vrtića.

Sudionici stručnog skupa, ravnatelji, stručni suradnici, odgojiteljice i asistentice u radu s djecom s teškoćama iz Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko srijemske županije, imali su još jednu prigodu upoznavanja sa socijalnom dimenzijom predškolskih programa i uloge dječjih vrtića u oblikovanju kvalitetnih inkluzivnih programa , pri čemu iskustvo u zajedničkoj interakciji djece s teškoćama i djece bez teškoća pozitivno utječe ne samo na razvoj djece s teškoćama, nego i na razvoj i učenje djece bez teškoća, te doprinosi istinskom prihvatanju različitosti, formiranju pozitivnih stavova o različitosti i kvaliteti suživota. Pored novih saznanja sudionici skupa, dobili su i niz konkretnih smjernica i primjera „dobre prakse" za kvalitetno djelovanje, kada je u pitanju pomoć i podrška djeci s teškoćama i njihovim obiteljima.

{gallery}2012/06701/01{/gallery}