Gradonačelnik Grada Vukovara Ivan Penava i direktorica Turističke zajednice Grada Vukovara Marina Sekulić predstavili su promotivni spot Grada Vukovara pod nazivom „Vukovar za sva vremena."

„Ideja za izradom promotivnog materijala nastala je početkom 2017. godine. Zadovoljstvo je još veće jer je na samom projektu radio Vukovarac Dario Matić, a izrada projekta je trajala duže od godinu dana te su njime pokrivena sva godišnja doba, projekti i manifestacije koje se u Vukovaru odvijaju tijekom jedne godine" rekao je gradonačelnik Ivan Penava te dodao kako je namjera bila približiti Vukovar, njegove posebnosti i ljepote budućim posjetiteljima, a sve na tragu povećanja turističke atraktivnosti i ostvarenja strategije razvoja turizma Grada Vukovara.

Iz prekrasnih kadrova promotivnog spota vidljivo je kako je Vukovar lijep grad pun događanja s velikim turističkim potencijalima koji se iz godine u godinu razvijaju sve više.
Direktorica Turističke zajednice Grada Vukovara Marina Sekulić pojasnila je kako je film rađen u dvije verzije, jedan od 3 minute idealan za promotivne spotove koje HTZ svojim kanalima promovira, ali i jedan od 8 minuta u koji je uključeno i vukovarsko gospodarstvo te zahvalila svim sudionicima. „Mnogi su se vrlo rado uključili u snimanje filma, pa ćete tako vidjeti kadrove našeg proslavljenog veslačkog reprezentativca Damira Martina kako vesla na Dunavu, Mažoretkinje grada Vukovara, Konjogojska udruga Potkova te Aeroklub Borovo, a također su se uključile i sve ustanove i muzeji koji su za ovu potrebu otvorili svoja vrata i sudjelovali u snimanju", istaknula je Sekulić.

Ovom prilikom su također istaknuti i turistički podaci prema e-visitoru za grad Vukovar ostvareni u 2018. godini.
Broj dolazaka je ostao na relativno istoj razini dok se broj noćenja u 2018. u odnosu na 2017. godinu povećao za 4,09%, a poglavito se radi o povećanju broja stranih turista. Kada govorimo o broju dolazaka riječnih kruzera, 2018. godine je ostvaren rekordan 231 dolazak koji je u Vukovar doveo 31.972 putnika, dok je za 2019. godinu najavljeno broj 240 pristajanja.


„Iznimno nas veseli poduzetnička inicijativa pa tako brojimo 5 smještajnih kapaciteta više u odnosu na 2017. godinu te tako Vukovar raspolaže s 968 smještajnih jedinica. Naši poduzetnici prepoznali su potencijal Vukovara kao turističke destinacije te se nadamo kako će se i u budućnosti nastaviti tendencija rasta broja smještajnih kapaciteta", zaključila je direktorica TZ Vukovar Marina Sekulić.

Vrijednost izrade promotivnog spota je 125.000,00 kuna, od čega je 20.000,00 kuna sufinancirala Hrvatska turistička zajednica.