{gallery}2016/05/04/07{/gallery} U Gradu Vukovaru je organiziran sastanak na temu „Projekt zeleno-plava Hrvatska" čiji su sudionici bili Vukovarska razvojna agencija (VURA) i Razvojna agencija grada Dubrovnika (DURA), te predstavnici gradova Vukovara i Dubrovnika.

Riječ je o projektu suradnje dvaju gradskih razvojnih agencija i o inicijativi spajanja poslovnih subjekata kontinentalne i jadranske Hrvatske u jedinstvene prodajno-izložbene prostore u Dubrovniku i Vukovaru kako bi se obogatila postojeća ponuda, kako za lokalno stanovništvo tako i za posjetitelje dvaju gradova. Osim prodajnih mjesta, cilj projekta je kreiranje zajedničke mreže partnera te organiziranje zadružnog modela.

Priprema integriranih razvojnih programa temeljenih na obnovi kulturne baštine

Projekt obnove i gospodarske aktivacije 1. kata zgrade Zlatne doline (Centar za prodaju lokalnih agro proizvoda) kojemu će nositelj biti VURA (trenutna procijenjena vrijednost projekta iznosi cca 7 milijuna HRK).

U skladu s ciljem stvaranja tzv. obrtničke ulice, javlja se jasna potreba za poticanjem i potporom organizaciji prodaje lokalnih proizvoda s naglaskom na prehrambene i tradicijske obrtničke proizvode za kojima postoji određena lokalna, kao i turistička potražnja, ali ne postoji i organizirana ponuda.

Kako se proizvodnja takovih proizvoda uglavnom odvija na lokacijama udaljenim od središta grada i prostora s višom fluktuacijom građana i turista, kroz ovu projektnu ideju se takvim proizvođačima nudi prostor i model za plasman vlastitih proizvoda, dakle u fokusu je potpora lokalnim proizvođačima te brendiranje lokalnih proizvoda.

Osim prodaje lokalnih proizvoda, ideja se proširuje i na plasman proizvoda iz drugih regija. Stoga je uspostavljen kontakt s gradom Dubrovnikom, a s kojim je ostvarena odlična prijateljska suradnja, sve s ciljem boljeg povezivanja prijateljskih gradova i razvoja gospodarske suradnje. Dakle, osnova ideje je organizacija plasmana lokalnih proizvoda dubrovačke regije u Vukovaru i vukovarske regije u Dubrovniku. Na taj način bi se poticala gospodarska suradnja dva grada, ali i pokrio uočen nedostatak specifičnih lokalnih prehrambenih proizvoda na lokalnim tržištima, koji je do sada pokrivan isključivo kroz organizaciju sajmova i ciljanog nastupa pojedinih proizvođača na njima.