Ispis
Kategorija: Upravni odjel za gospodarstvo, poljoprivredu i međunarodnu suradnju

Već drugu godinu za redom, Grad Vukovar u suradnji s Udrugom hrvatskih tržnica sudjeluje u projektu „Certificiranje seljačkih tržnica" kojim se postiže pravo na uporabu zaštićene oznake „Proizvodi hrvatskog seljaka". Ovim projektom trenutno je obuhvaćeno 16 gradova u Republici Hrvatskoj te više od 600 obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava što najbolje govori o njegovoj uspješnosti i prihvatljivosti.

Povjerenstvo za nadzor i dodjelu oznake „Proizvodi hrvatskog seljaka" koje čine predstavnici Gradske tržnice Vukovar i Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju posjetilo je 29 poljoprivrednih proizvođača koji svoje proizvode prodaju na Gradskoj tržnici Vukovar i koji su podnijeli zahtjeve za certificiranje.
Certificiranje za proizvođače je besplatno, a uz sami certifikat proizvođaču se dodjeljuje i pregača te majice s logom „Proizvodi hrvatskog seljaka" i Gradske tržnice Vukovar.

Poljoprivrednim proizvođačima čestitali su i certifikate uručili zamjenik župana Vukovarsko – srijemske županije, Damir Barna te zamjenik gradonačelnika Grada Vukovara Marijan Pavliček.

„Drago mi je što je ove godine broj certificiranih hrvatskih seljaka porastao, naime, prošle godine ih je certificirano 15, dok ove godine brojimo njih 29. Ovime želimo promovirati domaće, naglasiti kvalitetu proizvoda ljudi koji se intenzivno bave poljoprivrednom proizvodnjom te probuditi svijest kod naših sugrađana da kupuju domaće, ali i poticati daljnji razvoj obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava i domaću proizvodnju" istaknuo je zamjenik Pavliček.

Član predsjedništva Udruge hrvatskih tržnica, Igor Medić, istaknuo je kako je projekt prije svega pokrenut zbog pravljenja razlike između prodavača na tržnici i stvarnih proizvođača. „Htjeli smo naglasiti da je lokalno domaće, ekološki i zdravo i na taj način želimo te poljoprivredne proizvođače izdvojiti od ostatka. Kupci s vremenom primjećuju i shvaćaju značenje domaćih i lokalnih proizvoda, te postaju svjesni da domaće postaje brend" zaključio je Medić.

Cilj ovog projekta je promocija domaćeg proizvode, jamstvo podrijetla proizvoda koje kupci kupuju, a certificiranim proizvođačima se olakšava plasman proizvoda i stvara se zaštita od nelojalne konkurencije. Osim toga ovo je izvrsna prilika da se turistima prikaže sva raznolikost ponude tradicijske hrane i na taj način najbolje prezentiraju naše kulturne i prirodne vrijednosti.