Eko Etno centar Adica
U sklopu projekta „Eko-etno centar Adica“ u Adici je 22. i 23. listopada održan 4. vukovarski eko-etno sajam na kojem se okupilo 80-ak izlagača u potpuno novom sajamskom prostoru. Na sajmu, koji je bio izložbeno prodajnog karaktera, prezentirani su tradicijski i umjetnički obrti, rukotvorine, antikviteti te proizvođači hrane i pića.
Na cjelodnevnom kulturno-zabavnom programu nastupila su kulturno-umjetnička društva s područja grada Vukovara. Sajam je otvorio gradonačelnik grada Vukovara Željko Sabo, koji je ovom prigodom ujedno bio i osobni izaslanik predsjednika Republike Hrvatske Ive Josipovića.
{gallery}adica/eko-etno-sajam{/gallery}
“4.VUKOVARSKI ETNO SAJAM” – POZIV IZLAGAČIMA
S posebnim zadovoljstvom pozivamo Vas na „4.Vukovarski etno sajam", koji će se održati 22. i 23. listopada 2011. godine (subota, nedjelja) u Eko-etno centru Adica – Vukovar. Sajam će biti otvoren od 10,00 do 19,00 sati.
Sajam je zamišljen kao cjelodnevni izložbeno-prodajni sajam:
a) tradicijskih i umjetničkih obrta
b) rukotvorina
c) antikviteta
d) proizvođača hrane i pića
Izlagači bi uz izložene proizvode, prema želji, na svojim štandovima organizirali degustaciju svojih proizvoda kao i demonstraciju izrade proizvoda.
Kao popratni program organizirali smo radionice tradicijskih zanata i rukotvorina, plesno muzički program KUD-ova sa područja Grada Vukovara kao i zabavne sadržaje za djecu i odrasle.
Za potrebe izlaganja Vaših proizvoda osigurali smo štandove koji se koriste za prigodnu prodaju u zatvorenom prostoru po cijeni od 200,00 kuna.
Stoga koristimo priliku da Vas pozovemo da izlažete na 4.Vukovarskom etno sajmu i pridonesete njegovom uspjehu!
Molimo Vas da prijavu za sudjelovanje na sajmu pošaljete najkasnije do 17.listopada 2011., na adresu : Grad Vukovar, Dr.Franje Tuđmana 1, Vukovar, sa naznakom «Prijava za sajam» ili telefaksom na broj: 032/456- 570, e-mail:
Kontakt telefon: 032/456-573, 456- 571.
{gallery}vijesti/2011-10-05/02{/gallery}
- 4. Eko-etno sajam Adica
- Radionica za izradu suvenira od kože i keramike
- Radovi u Adici
- Radionice Zlatoveza i Svilenog veza
- Potpisivanje ugovora o izgradnji
4. Eko-etno sajam Adica
{gallery}adica/eko-etno-sajam{/gallery}
Idi na vrh
Radionica za izradu suvenira od kože i keramike
{gallery}adica/koza{/gallery}
Idi na vrh
Radovi u Adici
{gallery}adica/radovi{/gallery}
Idi na vrh
Radionice Zlatoveza i Svilenog veza
{gallery}adica/zlatovez{/gallery}
Idi na vrh
Potpisivanje ugovora o izgradnji
{gallery}adica/potpisivanje{/gallery}
Idi na vrh
1.Pružanje tehničke pomoći Gradskoj upravi u održivom razvoju i upravljanju „ Eko-etno centrom Adica" od strane stručnjaka
2. Obuka za poduzetništvo u turizmu
3. Obuka u tradicionalnim rukotvorinama
- Zlatovez
- Svileni vez
- Izrada suvenira od kože, drveta i/ili keramike
Pružanje tehničke pomoći Gradskoj upravi u održivom razvoju i upravljanju „ Eko-etno centrom Adica" od strane stručnjaka
Projektni tim je izabrao najuspješnijeg ponuditelja (tvrtku Illyricum savjetovanje d.o.o. - direktor tvrtke je gosp. Zrinski Pelajić) koji će raditi sa Gradskom upravom na razvoju održivog programa za razvoj i upravljanje „Eko-etno centrom Adica". Rad će se sastojati od grupnih i individualnih konzultacija te od izobrazbe na radnom mjestu dostavljene Gradskoj upravi.
Stručnjak će pomoći Gradskoj upravi u sljedećim pitanjima:
1. Definiranje modela partnerstva između javnog i privatnog sektora, u izradi održivog korištenja Centra treba uključiti nekoliko različitih opcija i analize scenarija
2. Organizacijska i legalna struktura Centra za upravljanje jedinicom
3. Uvid u koncept destinacijskog menadžmenta s praktičnim implikacijama na „Mali Kopački rit" u kontekstu šire turističke destinacije, od istočne Slavonije do zapadnog Srijema – od Kopačkog rita preko Vukovara do Iloka.
4. Strateška razina planiranja – Razvoj izjava vizije i misije za Centar i strateških ciljeva u roku od 3 – 5 godina, uključujući vježbe strateškog planiranja , SWOT i PEST analizu
5. Operativna razina planiranja – razvoj poslovnog plana za razdoblje od 3 godine i godišnji akcijski plan sa svim aktivnostima koje se provode na godišnjoj razini , uključujući i praktične obuke.
6. Marketing i promocija destinacija, alata i metoda, uključujući vježbe marketing planiranja i razvoj marketinškog akcijskog plana
7. Izrada optimalnog korištenja javnih resursa kroz razvoj suradnje sa lokalnim, regionalnim i nacionalnim dionicima.
8. Razvoj soft vještina – uključujući organizaciju , komunikaciju, pregovaranje i prezentacijske vještine izgradnje kapaciteta
Stručnjak će napraviti srednjoročni poslovni plan Centra, priručnik ili uzance koje obuhvaćaju sva gore navedena pitanja i predložene akcije koje će se koristiti kao referentni vodič.
Radionice su održane te je stručnjak gosp. Zrinski Pelajić obavio sve svoje kako Projektom tako i ugovorom definirane obveze.
Obuka za poduzetništvo u turizmu
Obuku za poduzetništvo u turizmu vodi stručnjak gosp. Siniša Bronić. Predviđeno je da svaki trening traje 1 dan ( ukupno 5 dana obuke) sa mogućim individualnim konzultacijama nakon svake radionice. Sa ovom aktivnosti , Projekt će obuhvatiti lokalne poduzetnike, nezaposlene, udruge, strukovne škole i „svježe" diplomante koji bi mogli biti ili su zainteresirani da postanu poduzetnici. Radionice će također biti otvorene za sve institucije uključene u razvoj i promociju turizma. Cilj Projekta je osposobljavanje najmanje 35 malih i srednjih poduzeća, 20 nezaposlenih, 20 učenika/studenata i 5 ustanova.
Predložene moduli radionice su:
1. Poduzetništvo u kontinentalnom turizamu i institucionalna podršku
2. Razvoj proizvoda u kontekstu razvoja destinacije - domaća hrana, revitalizacija rukotvorina, običaji, folklor
3. Standardi kvalitete, pakiranje i označavanje
4. Marketing i promocija, uključujući suradnju i formiranje zadruga, klastera
5. Razvoj soft vještina u turizmu, uključujući komunikaciju, prezentaciju i prodajne vještine
Sljedeća radionica će se održati 15.09.2011. Svi sudionici će na vrijeme biti obaviješteni o mjestu I vremenu održavanja radionice. Nakon uspješnog završetka, svaki sudionik će dobiti certifikat.
(LINK NA PRIJAVNI OBRAZAC – ZA PODUZETNIŠTVO)
Obuka u tradicionalnim rukotvorinama (zlatovez, svileni vez i izrada suvenira)
Aktivnost će uključivati organizaciju i isporuku 3 treninga uključujući zlatovez, svileni vez i izradu suvenira. Tehnika zlatoveza datira od sredine 19. stoljeća, došla je u Slavoniju iz Bosne, u početku se koristila kao dekoracija na odjeći za posebne prilike. Danas se uglavnom koristi u srednjoj i istočnoj Slavoniji. Tehnika svilenog veza datira od 18. stoljeća i većinom je korištena u cijeloj Slavoniji. Radionica u zlatovezu je započela 25.05.2011., a završila je 01.08.2011.
Radionica u svilenom vezu je započela 20.06.2011., a završila je 08.08.2011. Obje radionice su se održavale dva puta tjedno po tri sata. Radionice je vodila gospođa Marija Đukić koja raspolaže sa znanjem i iskustvom u navedenim tehnikama. Sav materijal i alat potreban za održavanje radionica osiguran je iz Projekta.
Treća radionica- izrada suvenira od kože, drveta, slame i/ili keramike. Trening će voditi osoba s iskustvom u navedenoj tehnici. Predviđeni početak radionice je kraj kolovoza/početak rujna. Predviđeno trajanje radionice je 2 mjeseca. Broj polaznika od 20-25.
Po uspješnom završetku radionice, svaki sudionik će dobiti certifikat.
Prijavni obrasci (link na kojem se mogu preuzeti obrasci)
Idi na vrh
- Izgradnja komunalne infrastrukture Eko - etno centra Adica - Vukovar
(natječaj je završen)
- Nabava turističkog vlakića
- (SUPPLY PROCUREMENT NOTICE_corrigendum no 1.doc)
Natječajna dokumentacija: