Prvog listopada 2019. započelo je 2. Državno natjecanje svih učenika srednjih škola i svih srednjih škola iz Republike Hrvatske u poznavanju prometnih propisa na web platformi Prometna Učilica. Natjecanje u poznavanju prometnih propisa organiziralo je i provelo Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja, CARNet-om i Moj Telekom d.o.o. (nositelj prava za Prometnu Učilicu).


Natjecanje je organizirano u tri kategorije: pojedinačno natjecanje učenika po uzrastima, natjecanje razrednih odjeljenja i natjecanje škola a provodi se u sklopu preventivnog područja djelovanja Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa MUP-a „Promjena ponašanja sudionika u prometu“, u segmentu „Edukacija u području sigurnosti prometa“ s ciljem poboljšanja ukupnog stanja sigurnosti cestovnog prometa i smanjenje broja stradavanja djece i mladih u prometu.
Za vukovarsku gimnaziju natjecalo se 214 učenika koji su se prijavili/registrirali na web stranici Prometne Učilice putem AAI@EduHR korisničkih podatka a koordinator natjecanja na razini škole i mentorica učenicima bila je profesorica Sanja Pavlović Šijanović. Kroz 11 tematskih ispita, raspoređenih do kraja prosinca 2019. godine, vukovarski gimnazijalci ukupno su riješili čak 684 ispita čime su ostvarili 1792.84 bodova, što im je osiguralo hvalevrijedno drugo mjesto u Republici Hrvatskoj. Najuspješniji razred bio je 4a koji je ostvario 10. mjesto a najuspješnija učenica Livia Grlić iz 1.a razreda, osvojila je 4. mjesto u Republici Hrvatskoj. Izvrstan uspjeh postigli su učenici Matija Karaula iz 4a, Lana Bambulović i Andrej Vinaj iz 1a, Ema Brkić, Helena Vuković i Mia Šlafhauzer iz 2a te Ana Vrabec iz 4a, koji su se plasirali među 20 najuspješnijih učenika u Republici Hrvatskoj.


Uspjeh vukovarskih gimnazijalaca još je veći, budući da su iako prvi puta, sudjelovali u ovakvom tematskom natjecanju i osvojili 2. mjesto u državi, zasigurno podigli osobnu razinu poznavanja prometnih propisa i pravila koja će izravno utjecati i na opće povećanje prometne kulture a sve to rezultirat će smanjenjem stradavanja u prometu što i jeste temeljni cilj samog natjecanja.


Sama Prometna Učilica pokazala se izvrsnim web mjestom na kojem se nalaze brojni tematski poučni sadržaji, zanimljivosti i pitanja za provjeru znanja, prilagođeni upravo ovoj dobnoj skupini sudionika u prometu. Edukativni sadržaji dostupni su i nakon završetka natjecanja, što omogućuje učenicima kontinuirano učenje, ponavljanje i usvajanje gradiva iz poznavanja prometnih propisa čime doprinose vlastitoj i općoj sigurnosti te podizanju razine prometne kulture.
Natjecanje u poznavanju prometnih propisa putem Prometne Učilice pridonosi prevenciji sigurnosti cestovnog prometa, budući učenici stječu i znanja i sigurnost u poznavanju i primjeni prometnih pravila i propisa te se osnažuju u poželjnom i ispravnom načinu sudjelovanja u prometu čime postaju i ostaju savjesni i odgovorni sudionici u prometu. Dovoljno razloga da su u natjecanje uključimo i sljedeće godine!