Kampanja "Obitelj na more, a pas na ulicu?"
I ove godine udruga Prijatelji životinja provodi kampanju 'Obitelj na more, a pas na ulicu?'. Kampanja je nacionalna i rađena je u suradnji s poznatim osobama i profesionalnim fotografima, stilistima i dizajnerima. Ovom kampanjom već godinama skreće se pozornost na napuštanje pasa i na zakonski propisanu kaznu za napuštanje životinja. Ove godine u kampanju se uključio i Grad Vukovar postavljajući materijale na svoju web stranicu.
Ovogodišnja zaštitna lica kampanje su Mirna i Mario Valentić, koji su pozirali fotografu Dorijanu Kljun, dok je vizažistica bila Nives Spajić, dizajn plakata izradila je Maja Zaklan, a bračni par Valentić odijeva Pepe Jeans. Potporu ovoj kampanji dali su Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva, Gradski ured za poljoprivredu i šumarstvo Grada Zagreba, Iskon, Zale, Arto, Europlakat, Vectordesign i MojPosao.
Udruga Prijatelji životinja voljna je besplatno ustupiti prava, dizajn i pripremu za jumbo i ostale vrste plakata svim zainteresiranima koji se žele uključiti u ovu hvale vrijednu kampanju.
Spomenute vizuale plakata i sve detaljne informacije možete vidjeti i dobiti na stranicama Udruge - www.prijatelji-zivotinja.hr.
{gallery}vijesti/2011-07-14/02{/gallery}
- JAVNI POZIV za davanje u zakup poslovnih prostora u Poslovno-inovacijskom centru BIC Vukovar
- JAVNI POZIV ZA IMENOVANJE PRINUDNOG UPRAVITELJA ZGRADA NA PODRUČJU GRADA VUKOVARA
- JAVNI POZIV za zasnivanje radnog odnosa radnica za pomoć u kući na projektu "Pokloni mi osmijeh IV"
- JAVNI NATJEČAJ za imenovanje pročelnika u Gradu Vukovaru na neodređeno vrijeme
- Natječaj za operativnog djelatnika za sigurnost i civilnu zaštitu na puno, neodređeno radno vrijeme