×

Upozorenje

JFolder: :files: Putanja nije direktorij. Putanja: D:\web-privremeno\images\stories\vijesti\2011-07-14\02
×

Napomena

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/vijesti/2011-07-14/02

I ove godine udruga Prijatelji životinja provodi kampanju 'Obitelj na more, a pas na ulicu?'. Kampanja je nacionalna i rađena je u suradnji s poznatim osobama i profesionalnim fotografima, stilistima i dizajnerima. Ovom kampanjom već godinama skreće se pozornost na napuštanje pasa i na zakonski propisanu kaznu za napuštanje životinja. Ove godine u kampanju se uključio i Grad Vukovar postavljajući materijale na svoju web stranicu.
Ovogodišnja zaštitna lica kampanje su Mirna i Mario Valentić, koji su pozirali fotografu Dorijanu Kljun, dok je vizažistica bila Nives Spajić, dizajn plakata izradila je Maja Zaklan, a bračni par Valentić odijeva Pepe Jeans. Potporu ovoj kampanji dali su Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva, Gradski ured za poljoprivredu i šumarstvo Grada Zagreba, Iskon, Zale, Arto, Europlakat, Vectordesign i MojPosao.
Udruga Prijatelji životinja voljna je besplatno ustupiti prava, dizajn i pripremu za jumbo i ostale vrste plakata svim zainteresiranima koji se žele uključiti u ovu hvale vrijednu kampanju.
Spomenute vizuale plakata i sve detaljne informacije možete vidjeti i dobiti na stranicama Udruge - www.prijatelji-zivotinja.hr.

{gallery}vijesti/2011-07-14/02{/gallery}

I ove godine udruga Prijatelji životinja provodi kampanju 'Obitelj na more, a pas na ulicu?'. Kampanja je nacionalna i rađena je u suradnji s poznatim osobama i profesionalnim fotografima, stilistima i dizajnerima. Ovom kampanjom već godinama skreće se pozornost na napuštanje pasa i na zakonski propisanu kaznu za napuštanje životinja. Ove godine u kampanju se uključio i Grad Vukovar postavljajući materijale na svoju web stranicu.

Ovogodišnja zaštitna lica kampanje su Mirna i Mario Valentić, koji su pozirali fotografu Dorijanu Kljun, dok je vizažistica bila Nives Spajić, dizajn plakata izradila je Maja Zaklan, a bračni par Valentić odijeva Pepe Jeans. Potporu ovoj kampanji dali su Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva, Gradski ured za poljoprivredu i šumarstvo Grada Zagreba, Iskon, Zale, Arto, Europlakat, Vectordesign i MojPosao.

Udruga Prijatelji životinja voljna je besplatno ustupiti prava, dizajn i pripremu za jumbo i ostale vrste plakata svim zainteresiranima koji se žele uključiti u ovu hvale vrijednu kampanju.

Spomenute vizuale plakata i sve detaljne informacije možete vidjeti i dobiti na stranicama Udruge - www.prijatelji-zivotinja.hr.