PRIJEM PREDSTAVNICA UDRUGE „TERINA“
Gradonačelnik Željko Sabo primio je danas u svom uredu članice Udruge odgajatelja Vukovarsko-srijemske županije „Terina“,koje govore da im je svrha postojanja jačanje integriteta odgojiteljske struke, a time i bolji rad s djecom predškolske dobi.
Ova relativno mlada udruga je tijekom kalendarske godine 2011. organizirala stručni skup „Uspješno vođenje mape profesionalnog razvoja“ na kojem je sudjelovalo sedamdesetak odgajatelja s područja Vukovarsko-srijemske županije. Također, u sklopu obilježavanja Dana grada Vukovara organizirali su likovni natječaj za djecu „Moj grad Maštograd“ ,te pobjednike nagradili novčanim nagradama i prigodnim likovnim materijalima.
- Među ostalim aktivnostima, sudjelujemo u uveseljavanju bolesne djece u Općoj bolnici Vukovar raznim predstavama u vrijeme blagdana kao i prigodnim radionicama u Centrima za starije i nemoćne osobe. Ove godine bili smo domaćini Sportskih susreta Udruga odgajatelja Republike Hrvatske na kojem je bilo oko 130 domaćih sudionika te 50 gostiju iz susjedne Slovenije. Na ponos nam služi da smo troškove snosili samostalno što jasno govori da mi želimo raditi za našu djecu i naš grad – naglašavaju predstavnice Udruge „Terina“ u razgovoru s gradonačelnikom Vukovara nadajući se dodjeli prostora koji bi značajno olakšao njihov rad.
{gallery}vijesti/2011-11-28/03{/gallery}
- Javni poziv za iskaz interesa za krajnje korisnike projekta "Pokloni mi osmijeh IV"
- Rang lista kandidata-Administrativni tajnik za poslove društvenih djelatnosti, za obavljanje poslova asistenta na projektu „Pokloni mi osmijeh – IV"
- JAVNI POZIV za zasnivanje radnog odnosa na određeno vrijeme u Grad Vukovar, radi provođenja aktivnosti projekta „Pokloni mi osmijeh IV“ u okviru Poziva „Zaželi – prevencija institucionalizacije“, na radno mjesto: Radnik/ca za pomoć u kući
- Rang lista kandidata -Viši referent za socijalnu skrb, za obavljanje poslova voditelja projekta „Pokloni mi osmijeh – IV“
- POZIV NA PRETHODNU PROVJERU ZNANJA I SPOSOBNOSTI-Administrativni tajnik za poslove dr.djel.-asistent