SVJETSKI DAN PRAVA POTROŠAČA
Deklaracijom su definirana četiri temeljna prava potrošača na tržištu roba i usluga: pravo na sigurnost roba i usluga, pravo na cjelovitu, istinitu i pravovremenu informaciju, pravo na izbor roba i usluga i pravo potrošača da se čuje njihov glas.
Ove godine tema obilježavanja jesu „Pravedne digitalne financije“. Digitalne tehnologije su preobrazile plaćanja, kredite, osiguranja te dobro i pravedno upravljanje tim procesima postaje ključni faktor za potrošače. Brzi razvoj digitalnih financijskih usluga traži i bržu i inovativniju regulativu kojoj će u centru pažnje biti jačanje i zaštita potrošača.
Ovim je povodom održan sastanak Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti, Centra za zaštitu potrošača Vukovarsko-srijemske županije i udruge Glas potrošača s predstavnicima Grada Vukovara na temu prava potrošača i na koji način oni mogu ostvariti ta prava.
- Rang lista kandidata-Administrativni tajnik za poslove društvenih djelatnosti, za obavljanje poslova asistenta na projektu „Pokloni mi osmijeh – IV"
- Rang lista kandidata -Viši referent za socijalnu skrb, za obavljanje poslova voditelja projekta „Pokloni mi osmijeh – IV“
- POZIV NA PRETHODNU PROVJERU ZNANJA I SPOSOBNOSTI-Administrativni tajnik za poslove dr.djel.-asistent
- JAVNI POZIV za zasnivanje radnog odnosa na određeno vrijeme u Grad Vukovar, radi provođenja aktivnosti projekta „Pokloni mi osmijeh IV“ u okviru Poziva „Zaželi – prevencija institucionalizacije“, na radno mjesto: Radnik/ca za pomoć u kući
- Rang lista kandidata-Viši stručni suradnik za uređenje zelenih javnih površina