Gradonačelnik Grada Vukovara Ivan Penava nazočio je otvorenju novog kontaktnog centra Hrvatske pošte u Vukovaru koji je s radom započeo 18. svibnja ove godine, a trenutno zapošljava 35 radnika. Hrvatska pošta je u novom kontaktnom centru zaposlila 35 novih radnika s područja Vukovarsko-srijemske županije, a uz novozaposlene radnike u novoj poslovnici radi i deset radnika koji su premješteni s drugih radnih mjesta. Kako najavljuju, uslijedit će i dodatna zapošljavanja.

„Kao državna javna tvrtka koja ima utjecaj diljem Republike Hrvatske potrudili smo se otvoriti nova radna mjesta u gradu Vukovaru jer smatramo da Vukovar to zaslužuje. Ovo je samo početak i nadamo se kako će Hrvatska pošta i nadalje tako nastaviti. U ovome trenutku Hrvatska pošta otvorila je 35 novih radnih mjesta, a u fazi zapošljavanja su još četiri radna mjesta tako da je broj zaposlenih u Vukovaru udvostručen. Trenutno imamo 88 zaposlenih," objasnio je predsjednik uprave Ivan Čulo.

Radnici Kontaktnog centra u Vukovaru pružaju korisničku podršku za uslugu hpekspres, brzojavne usluge i uslugu evotv. Prostor Kontaktnog centra u Vukovaru opremljen je postojećom opremom (uredski namještaj i informatička oprema), koja je preseljena iz kontaktnih centara u Zagrebu i Splitu. Novi prostor uređen je kao otvoreni (tzv. open space) kako bi se postiglo poboljšanje radnih procesa, suradnja i što bolja međusobna komunikacija.

Otvaranjem Kontaktnog centra u Vukovaru Hrvatska pošta pokazuje da se u razvoju poslovanja uvijek može voditi računa o dobrobiti lokalnih zajednica te pritom postupati kao društveno odgovoran poslodavac.

Gradonačelnik Penava zahvalio je predsjedniku uprave Ivanu Čuli i Hrvatskoj pošti na otvaranju novoga kontaktnog centra u Vukovaru.
„Ovakav potez pokazuje smjer kojim bi trebalo ići i mislim kako bi njihov primjer trebale pratiti i druge državne tvrtke i ministarstva jer smo prilično centralizirana država te se sve događa u Zagrebu dok se rubni krajevi Hrvatske od Sinja, Knina, Siska, Petrinje, Vukovara i drugih mjesta muče s odljevom stanovništva, pretežno mladih ljudi. Ovakav je pristup jedina adekvatna mjera za zaustavljanje takvih negativnih procesa, pogotovo u današnjem vremenu moderne tehnologije kada doista nema nikakvog razloga zbog kojega bi nešto poput kontaktnih centara, servisnih službi, pravnih, savjetodavnih i sličnih poslova koji se obavljaju putem telefona i interneta bilo u Zagrebu, a ne u sredinama koje ljudi napuštaju. Upravo zbog toga, ovaj je potez Hrvatske pošte potez budućnosti jer je jedan autobus mladih ostao u Vukovaru," rekao je gradonačelnik Penava.